içimdeki SEN gibi…

Beyaz Gül

Beyaz Gül

seni arıyorum kalabalık caddelerde,
tanımadığım insanlar geçiyor, sen yoksun..
perişan hayallerimin basladığı yerde,
sana sesleniyorum, duyuyormusun?

beyaz güller açtı bahçelerde , sevdiğin..
ya o karanfil , baygın kokulu çiçek.
gel yalnızlık bahçeme beyazlar giyin,
anladımki bu ömür sensiz geçmeyecek.

odamı süsleyen ellerini uzat,
hazzından dile gelsin bastığın halı..
açılsın sevincinden perdeler kat kat..
ışık ve ateş senin için yanmalı..

sonra çevir düğmesini, radyonun
sevdiğin musiki dolsun odama,
dinle şarkısını büyük koronun,
beni düşün! beni düşün aglama..

içimden bir ses diyorki sabret..
sonu gelecek bu yalnızlığın,
bütün aynalar gülecek elbet,
açılacak kapılar ansızın..

yalnız sen varsın beyaz gülüm,
evde bahçede ve sokakta,
bir eylül akşamı gördüğüm ,
o beyaz hayalsin uzakta..

yakınsın yalnızlık kadar,
uzaksın yakınmış gibi,
sensiz yasadıgım yıllar
bu kadar güzel değildi.

yeter.. gel artık yeter..
karanfiller açtı gel!!
kış bahçesinde , güller
beyaz güller açtı gel..

Ümit Yaşar Oğuzcan

Comments on: "Beyaz Gül" (33)

  1. GULLER KADAR GUZEL SEY VARMIDIR KI ?

  2. GÜLSÜM said:

    acayipp süperrrrrrrrrrrrrrr olmussssss…..
    sayfayi yapanin ellerinee saglikkkk….
    ayica güllü de cokk beyendim insallh cennet de de böyle güzel güller olur….

  3. KARA_KIZ68 said:

    COK SÜPER ALLAH HEP YANINIZDa olsun sayfayi yapanin ellerine saglik ALLAHA EMANET OLUN INSANLARA DEGIL DOSTLARIMMMMM BYESSSS:D

  4. BENDE TÜLAY ARKADAŞIMIZA KATILIYOM. GÜL ÇOK GÜZEL AYNI ZAMANDA ŞİİRDE. BAŞARILAR DİLERİM!!!

  5. cok guzel bır gul cok beğendim ıyısallah cennettede boyle guzel guller olur.

  6. çoooooooooooooooooooooooook süper yaw sizin gibi güzel olsun

  7. ELLERİNE SAĞLIK:))))BEKLENEN DEĞİYORSA BEKLEMEK ÖDÜLDÜR KALPLERE…BEYAZ GÜL KADAR SAF VE TEMİZ OLABİLSEK KEŞKE…

  8. abi bu kadar güzel bişey görmedimmm

  9. isyankar said:

    🙂 ((((((((çooooooooooooooook süperrrrrrr olmmmuş)))))))) 🙂

  10. bence harika süper başka diyecek bişey yok

  11. tolgahan said:

    gül güzel yorum güzel

  12. yung_lisim@hotmail.com gülüm benim kaydet güzel kız olsun lütfen

  13. ya bakın arkadaşlar bu beyaz gülü beğenmeyen bir gül kadar ömrü az olsun mu?

  14. BENCEDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ BEĞENMEYEN KIZ ÖLSÜN İYİMİ

  15. ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENCE GÜLLER DE GÜZELLLLL 😀
    EKLEYİN BENİ BÜTÜN KIZLAR ozer_3152@hotmail.com

  16. tek kelimeylen güzel

  17. bence çoooooooooooooooooooooooooook ama çoook güzel bir sevgilim olsaydı belki ona bir beyaz gül verirdim. ona hep beyaz gülüm derdim. msn:seninle_ilk_defa19877@hotmail.com

  18. FENERBAHÇELİ said:

    SÜPPER Bİ ŞEY YA BENCE HARİKA BEĞENMEYENLER ÇATLASIN

  19. coshkun said:

    bence çok güzel.beğendim

  20. süper olmuş şerefsizim

  21. BENCE ÇOK GÜZLE SEVGİLİM OLSADI ONAL VERİDİM AMA ÇOK GÜZL GÜŞL

  22. olaylar insanların o anki ruh hallerine göre yorumlanir ve ben suan beyendim güzel olmus !

  23. beyaz gül okadar güzeldirki banda biri beyaz gülüm derdi kirmizi gül solsunki beyaz gül dagima yasasin derdi sen hep yasa beyaz gülüm derdi hehe bu gül okadar anlamli ki anlamini bilmeyen insan cok degerini bileyen ckkkk

  24. olaylar insanların o anki ruh hallerine göre yorumlanir ve ben suan beyendim güzel olmus !

  25. BENCE COKKKKKKKKKKKK AMA ÇOKKKKKKKKKKKKK GÜZL BİR GÜLDÜR ONU BANA YOLAYIN ESME_ESİN_00@HOTMAİL.COM

  26. BENCE ÇOK GÜZLE SEVGİLİM OLSADI ONAL VERİDİM AMA ÇOK GÜZL GÜŞL

  27. bence hiç güzel olmuş arkadaşlarda beyendi

  28. gülü sevenlerin yoktur karası kurşundan beterdir gülün yarası……….

  29. bence cok güzel fakat Ümit Yaşar Oğuzcan ın BİR GÜN ANLARSIN adlı şiiride çok güzel bence bi okuyun…

  30. ya bence çok güzel yazmışlarharika bunu yazanlara çok bravoooooo ALLAH’A EMANET OLUN

  31. il önce selamın aleyküm gerçekten müthiş olmuş bravo diyorum inşallah daha iyilerini yazarsınız size başarılar allaha emanet olun

  32. bence çok güzel , gül resmide güzel hayatımda gördüğüm en güzelll şey!!!!!!!

  33. süper bence yauwwwwwwwwwww

Yorum bırakın