içimdeki SEN gibi…

Şeker Kız Candy

Herşey Kuzey Amerika’da Michigan gölünün güneyindeki bir yetimhanede başlar. Bir gün yetimhaneden sorumlu Bayan Pony ve Rahibe Maria yetimhanenin önüne bırakılmış iki bebek bulurlar. Bunlar Candy ve Annie’dir. Aradan yıllar geçer ve Annie varlıklı bir aile olan Brighton’lar tarafından evlat edinilir. Bir süre sonra Annie Candy’ye artık onunla görüşemeyeceğini yazar çünkü kimsenin onun bir yetimhanede büyüdüğünü bilmesini istemez. Candy bu duruma çok üzülür. Aynı gün İskoçya’nın yerel kıyafetlerini giyinmiş, gayda çalan ve kendisinden birkaç yaş büyük bir çocukla karşılaşır. Kısa bir süre konuşurlar ve yabancı birden gözden kaybolur. Bu Candy’nin ilk aşkıdır ama onun kim olduğunu bilmez ve ondan geriye sadece bir çeşit madalyon kalmıştır. Onu “tepedeki prens” olarak adlandırır.

Varlıklı Andrey ailesinin bir üyesi olan Bay Leagon kızı Elisa’ya arkadaşlık etsin diye Candy’yi Pony’nin evinden aldırır ve evlerine getirtir. Ancak Elisa ve ağabeyi Neil onu istemezler ve ona daha ilk günden kötü davranmaya başlarlar. Bir süre sonra Candy’nin hizmetçilerle iyi anlaştığını gören Bayan Leagon, Candy’yi Elisa ve Neil’ın hizmetçisi yapar. Bu arada Candy, Elisa’nın kuzenleri Stear ve kardeşi Archie’yle ve prensine çok benzeyen Anthony’yle tanışır. Anthony’yle arasında çok güzel bir aşk başlar fakat Elisa’da Anthony’ye aşıktır ve Anthony’nin Candy’ye ilgi göstermesinden hiç hoşlanmaz. Ayrıca Candy Albert adında hayvanları çok seven, kimsesiz ve evi olmayan bir yabancıyla karşılaşır ve onunla iyi arkadaş olurlar.

Bir zaman sonra yeğenleri Stear, Archie ve Anthony’nin isteği üzerine ailenin “şef”i Bay William Candy’yi evlat edinmeye karar verir. Candy de artık Andrey’lerin bir üyesidir, üstelik Elisa’dan daha üstün bir durumdadır. Anthony, Stear ve Archie ile çok güzel günler geçirir. Bir gün, Candy’nin şerefine bütün Andrey’lerin toplandığı bir av partisi düzenlenir. Anthony’nin atı tilkiler için hazırlanmış bir av tuzağına basar ve Anthony attan düşüp ölür. Candy bu olayın şokunu bir türlü üzerinden atamaz ve Pony’nin evine dönmeye karar verir.

Günler sonra Bay William’ın emriyle, Candy Londra’ya gönderilir. Orada Stear, Archie, Elisa ve Neil’la birlikte Saint-Paul okulunda okumak zorundadır. Yolda, kendisiyle aynı gemide bulunan Dük Grandchester’ın oğlu Terry’yle tanışır. Bir süre sonra, onunla aynı okulda okuyacağını öğrenir. Başlangıçta ondan hiç hoşlanmaz fakat zamanla onun iyi bir insan olduğunu anlar ve birbirlerine aşık olurlar. Bu arada, Annie’nin Pony’nin evinde büyüdüğünü herkes öğrenir ve Annie Candy’den özür diler. Böylece, okulda tanıştıkları Patty’yle birlikte iyi bir üçlü kız grubu olurlar. Archie ile Annie ve Stear’la Patty’de güzel iki çift oluştururlar. Ayrıca, Candy Londra’da bir hayvanat bahçesinde çalışan Albert’la karşılaşır. Bir süre sonra Albert, Afrika’ya gider ve oradaki insanlar ve hayvanlarla ilgilenmeye karar verir.

Böylece Candy, Terry ve diğer arkadaşıyla güzel günler geçirir. Ancak Elisa’da Terry’ye aşık olmuştur ve Candy’yi okuldan uzaklaştırmak için bir tuzak hazırlar: Candy’ye ve Terry’ye birbirlerinin ağzından mektup yazar ve her ikisini de bir akşam ahıra çağırır. Candy Terry’nin kendisini çağırdığını sanarak ahıra gider. Aynı şekilde Terry’de oradadır. Bu sırada Elisa, okulun rahibelerini toplayarak oraya gelir ve onlara Terry ile Candy’nin sık sık orada buluştuklarını söyler. Candy’nin okuldan atılmasına karar verilir ama Terry buna izin vermez ve Candy’nin okulda kalabilmesi için kendisi okulu terk edip Amerika’ya gider. Bir süre sonra, Candy’de okuldan kaçar ve Terry’nin peşinden Amerika’ya gider.

Orada bir süre Pony’nin evinde kalır ve daha sonra hemşire olmaya karar verir. Hemşirelik okuluna gider ve sonra Chicago’ya yerleşir. Orada 1. dünya savaşının başlaması nedeniyle Amerika’ya dönen Stear, Archie, Annie, Patty, ve daha sonra Elisa ve Neil ile karşılaşır. Bu arada, Terry’nin de tıpkı annesi gibi çok başarılı bir tiyatro oyuncusu olduğunu öğrenir. Bir turne sırasında Terry ve ekibi Chicago’ya gelirler ancak bir türlü Terry Candy’yle görüşemez. Terry, Stear, Archie ve Annie ile karşılaşır ve Candy’nin hemşire olduğunu ve hangi hastanede çalıştığını öğrenir. Böylece New York’a döndüğü zaman Candy’ye mektup yazar ve mektuplaşmaya başlarlar.

Bir gün hastaneye ağır yaralı bir hasta getirilir. Bu Albert’tır ve hafızasını kaybetmiştir. Afrika’dan ayrılırken bindiği trene koyulan bir bomba patlamış ve O da ağır yaralanmıştır. Candy, ona yardımcı olabilmek için onunla aynı evde yaşamaya başlar. Bu arada Terry, Candy’ye Romeo ve Jüliet oyunu için bilet yollamıştır. Terry Romeo’yu, ona aşık olan Susanna’da Jüliet’i oynayacaklardır. Candy, Terry’yi göreceği için çok heyecanlıdır. Ancak oyunun provaları sırasında bir kaza olur: ışıklardan biri Terry’nin üzerine düşeceği sırada Susanna Terry’nin hayatını kurtarabilmek için onu iter ama kendisini kurtaramaz ve ışığın altında kalır. Tek bacağını kesmek zorunda kalırlar. Candy, New York’a geldiğinde olayı öğrenir ve Terry’yi Susanna’ya bırakıp Chicago’ya döner.

Bu olay Candy’yi çok üzmüştür. Chicago’ya vardığında Stear’ın savaşa gönüllü olarak katıldığını ve bunun için Fransa’ya gittiğini öğrenir. Bu arada, Neil Candy’yi sevmeye başlamıştır ve onu elde etmeyi aklına koymuştur. Elisa ve annesi başlangıçta karşı çıkarlar ancak sonra Andrey’lerin mirasına konup Candy’yi sonra başlarından atacaklarını düşünürler ve Neil’a yardım etmeye karar verirler. Önce Elisa, Candy’nin şehirdeki bütün hastanelerde çalışmasını engeller. Buna rağmen Candy, bir adamın yanında çalışmaya başlar. Bu arada, Albert’ın hafızası yerine gelmiştir fakat bunu Candy’den saklamaya karar verir. Komşular Candy’ye ağabeyi zannettikleri Albert hakkında kötü şeyler söylerler: onun takım elbiseli esrarengiz adamlarla buluştuğunu iddia ederler. Candy onların dediklerine aldırmaz ancak Albert bunları duyunca evi terk eder. Bu arada Stear’ın ölüm haberi gelir. Buna özellikle Patty ve Archie çok üzülürler.

Bir süre sonra Elisa ve annesi Bay William’dan sonra ailenin sözü geçen ikinci kişisi olan Bayan Elroy’la Neil ve Candy hakkında konuşurlar ve onu da ikna ederler. Bayan Elroy Candy’ye Neil’la evlenmek zorunda olduğunu, bunun Bay William’ın emri olduğunu söyler. Candy bunu kabul etmez ve Bay William’la konuşmaya karar verir. Ona en yakın olan adamı Georges’a gider ve ondan Bay William’ın yerini söylemesini ister. Georges başlangıçta ona engel olmaya çalışır fakat sonra fikrini değiştirir ve onu Bay William’a götürür. Candy, Bay William’ı gördüğünde çok şaşırır çünkü O aslında Albert’ın ta kendisidir. Ailenin vaktiyle tek erkeği olduğu için Albert aile reisidir ancak yaşı çok küçük olduğu için Bayan Elroy onu saklama kararı alır ve herkesin onu çok yaşlı ve meşgul bir adam olarak tanımasını sağlar. Albert, Candy’nin iyi bir kız olduğunu görmüş ve yeğenleri Anthony, Stear ve Archie’nin isteği üzerine onu evlat edinmiştir. Daha sonra Anthony ölünce Candy’nin çok üzgün olduğunu görmüş ve onu bu olayın etkisini atabilmesi için Londra’ya yollama kararı almıştır. Candy ona Neil’ın onunla evlenmek istediğini söyleyince Albert çok şaşırır ve böyle bir şeye asla izin vermeyeceğini söyler. Böylece Candy Neil’la evlenmekten kurtulur. Sonunda Candy ve arkadaşları Pony’nin evinde toplanır. Candy prensini gördüğü tepede Albert’ı görür ve onun o prens olduğunu anlar.

Comments on: "Şeker Kız Candy" (158)

  1. Arkadaşlar birkaç ülke candy sonunu farklı farklı yapmışlar kendileri çizim yaparak Terry ile mutlu sonu İtalyanların ki olmuş. Diğerlerinde Albert ile kalıyor Candy. Ben İtalyanlarınki tercih ediyorum şahsen
    Adresi burada izlemek isteyen arkadaşlar için

  2. yeterin artıkın bea.koyun şunu artıkın tv’a.

  3. feyza cdsini nerden buldun final bölümün cdside var mı sende ..:(

  4. Ohoooo bende bunun cd si vardı.Hem de bölüm bölüm:)))))

  5. benim annemlerin zamanında bu çizgifilm varmş annem diyorki ne tatlı kız diyor bende izlemek istiyorlar……

  6. benim annem o zamanlar izlitormuş şindi ben bu çizgifilmmi izlimek istiyorum…..

  7. seker kız candy cocuklugumun dizisi sonunun hep nasıl oldugunu merak etmısımdır megersen antonı bay albert miş keske bıdaha verılse ve son bolumune kadart izleme sansımız olsa hep yarıda kesıldı tv verıldıgınde buna cok uzuluyordum ne olur bıdaha verılsın ve son bolumune kadar olsun…

  8. ya neden açılmadı açılsada izlesek 😦

  9. ya antoni öldüğü gün bnm için bitti bu çizgifilm zaten.hem bn ona aşıktım ya bnm olucaktı ya toprağın:D yaaa hiç unutmuyorum antonı öldüğünde annemde bnde hüngür hüngür ağlamıştık çizgifilme ağlanır mı bee dienler olabilir ama napalım ağladık vala:D

  10. canddy said:

    rapidshare linklerini indirip çıkan sıkıştırılmış dosyaları winrar la açacaksın şifre ilk part ta yazıyor..

  11. yaaa bn videoyu göremiyorummm napmalıyımmm :((

  12. hele annem diyordu çok güzel bir film diye:)

  13. yaa süper bi çizgi film herkese tafsiye ederim:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)buraya üye olunuyor mu?
    🙂

  14. slm
    çok guzelsim

  15. büşra said:

    bu masala bayılıyorum.şeker kız candy i çok seviyorum

  16. orti1907 said:

    ya yokmu koskaca Türkiyede bu çizgi filmi paylaşabilecek bi aslan parcası 😀 ösledim :Sislemek istiom ben 😥

  17. sevgi said:

    bence sonu iyi olmamış daha farklı olabilirdi yidede candy unutulmayacak bir cizgi film

  18. seni canım sevgili bitanem adam istiyorum söz var oldu. seni yardım lazım var seviyorum

  19. kız georgian varmı?
    ben sevgilim yok. seni sevgili arıyor sana verdi

  20. turgut yanlis simdi georgian

  21. firdews the love you

  22. hüsnü said:

    çocukluğumun en sevdiğim çizgi filmiydi.şimdi 34 yaşındayım 3 kızım var onlara anlatıyorum bazen ama dvd si nı bulamıyorum.bulan varsa lütfen adres versin

  23. güzele benziyo ama niye sadece reklemı kendisini nerden izliyebilirim?

  24. çocukluğumdan beri sonunu merak ettiğim çizgi flimdi.çok seviyordum.ilkokula gitmeme rağmen hala herşey aklımda.karakterleri olayları ile sürükleyiciydi.bende terryle olmasını isterdim.çocukluk aşkına kavuşması güzel ama candyi haketmiyo.canım teryycim onun içn neler yapmıştı.özetini yayınladığınız için teşekkürler.çocukların hayalindeki kahramanın sonunu sonunda öğrendik.bundan daha güzeli olamaz.teşekkürler….

  25. yha ben candy çizgi flmını cok swıydm ltfen tekrr yayınlayın ltfen

  26. ya şu şeker kızda antoninin ölümü vardı ya onu bulamuyorum hiç bir yerde youtube de kapalı offfffffffff

  27. bayan kitap kurdu said:

    demek candy i seven bi annemle ben değilmişiz.arkaaşlar sonunda ne olmuş ki…söleyin biriniz…bu arada trt1 tekrar yayınlasa harbi yaaaaaaaa……….

  28. çok güzel bir çizgi filim herkesin izlemsini tavsiye ederim

  29. ben 21 yasındayım ve hala Terry e aşıgım :D:D:D:D:D:D

  30. siz bizimle oyun mu oynuyorsunuz sizin hiç mi duygunuz yok ya pardon ama yani bizi boşuna heveslendirmeyin ben yazı istemedim ben video istedim onun çizgi filmini istedim bu kadar mı ya gerçekten hiç hoş deil duygusuzsunuz hepiniz küçük bie kızım daha ben çok izleyemedim hep içimde kaldı izlemek int aldırdım ama bulamıyorum ki ben ne yazarsam tam tersi çıkıyor lütfen size yalvarıyorum ay savaşçısı ve şeker kız candy nin çizgi filmini bulursanız tüm bölümleri ve 1. bölüm falan diye yani türkçe versiyonu olarak yayınlayın siz yapamıyorsanız yapabilecek biri varsa ona yaptırın sizden sadece bunu istiyorum küçük bie kızı kırmayın lütfen

  31. ne bu yha 🙂

  32. Searching for the Answer

    Searching for the Answer

  33. filiz said:

    ya ben seker kiz candy i cook seviom ama sonu hic hosuma gittmedi neden teryle beraber olmadi ya o prens de nerden cikti ben candyi teryle evlenir sanmistim yanlimisim tüh ya vallaha süpr bi cizgi film en cok sevdigim bi diziye bile degismem candyi tamam cizgi fil ama ben ona bakarken kendimi kaybediyordum kendimi candynin yasadi yerde hisediyordum ya neolursunuz birdaha yayinlayin ama sonuna kadar yayinlayin hep ayni yerde bitiyor ve candynn bukadar hayrani oldugunu bilmiyordum ögrnmis oldum buraya girince insallah bidaha oynatirsiniz tvde görmek istiyorum hoscakalin.

  34. ya gerçekten merak ediyordum bende kaç defa izledim sonunda neler olduğunu hep merak ettim ama umduğum gibi bi sonuç değilmiş çok şaşırdım. ama neden sonunu oynatmadılar ki. keşke tekrar oynatsalar….

  35. ya çok teşekkür ederim ne zamandır merak ediyordum candy niin sonunu
    çok mutlu oldum yaa…

  36. biliyorum….trt veya bir kanala e-mail atalim yayinlasinlar diye en iyisi o olur, ama yayinlarlarmi bilmiyorum…

  37. yaaaa bende cok özlüyorum 😦
    yayinlansada izlesek of of

  38. yaaa bn 17 yaşndayım ama çok özlüyorum onu:'(ne olur tekrar werin ya çok fazla izlenecinden emn olbalrsnzzz!!!

  39. tek bir sözle harİİİİİİİİİİİİİİİİİka

  40. bu ortak merak bir aşk doğurur mu sizce?:P

  41. bu akşam YouTube de başka şeylere bakarken rasladım.unutmuştum candy i.o kadar iyi geldi ki bilemezsiniz.özellikle terry ile biten son.yaklaşık 4 saattir tekrar tekrar farklı bişey bulurum diye izliyorum. ne antony nin doğum günün bir daha ki buluşmamız olsun sahnesi ne terry ile biten final asla aklımdan çıkmaz artık.aradığımız aşklar böyle olsa gerek.bişeyler yazan herkese çok teşekkür ederim.yorumlar çok hoşuma gitti.çok keyif aldım.21 yaşındayım ve henüz bulamadım terry mi. herkesin bulması dileğiyle:D…

  42. şeker kız candy i beğenerek izliyordum .ama şimdi çıkmıyo.lütfen tekrarları çıksın televizyonlarda…

  43. 22 yaşındayım ve bu güne kadar izlediğim en güzel çizgi filmdir sonunda sonucunuda öğrenmiş oldum bugün tekrar yayınlasalar tekrar seve seve izlerim

  44. candy nin bu kadar çok izleyeni olduğu beni çok mutlu etti.o dönemlerde hep candy yi georgia yı ve de sailormoon u izlerdim.tabii herkes gibi bende sonuna kadar izleyememiştim candy yi. bu güzel oldu. eskiye döndüm şöyle bi… izlerken hep kendimi hayal ederdim candy nin yerinde… keşke sinema filmi olarakta oynasa diye düşünmüşümdür hep.. aynı tadı verirmi bilmem ama dizisi yapılsa bile razıyım…güzel bir hayat öyküsü çünkü… çizgi film ama çoğu dizeye ve de sinema filmine taş çıkarır valla…bu cd isteğinde bulunan arkadaşlar olmuş ellerine ulaştı mı yada bilgi aldılar mı bilmem ama bana da bilgi verirseniz sevinirim.you tube dan başka yerde sonuna kadar türkçe izleyebileniniz varsa lütfen haberim olsun.sevgi_bjk03@hotmail.com a mesaj bırakırsanız sevinirim.candy seven arkadaşlara selam olsun

  45. ya şeker kız candyye byılıyorum mnem bile seker kız candy terry’ye bayılıyorummmm

  46. lütfen şeker kız candy tekrar yayınlansınve albetle ilgili bölümleri gösterilsin.

  47. candy nin albertle evlenmesine çok şaşırdım terry le daha çık yakışıyorlar dvd veya cd si varmı

  48. şeker kız cady kadar güzel bi çizgi film bidaha yapılmadı keşke tekrar başlasa

  49. şeker candy cok seviyorum kendimi tıpkı ona benzetiyorum candy kendimi görüyorum ve yasıyorum yayınlanmasını bende istiyorum cok özledim

  50. şeker kız candy i begeniyorum tekrar yayınlanmasını istiyor bizim mahalle

  51. Arkadaşlar ben de Candy hastasıyım. Keşke Tv’de yeniden yayınlansa bıkmadan izlerim.Arkadaşlar bu arda lütfen you tube’dan ya da googl’dan bunları buldum demek yerine linkleri de bize verseniz çok sevineceğiz.

  52. neslihan said:

    şekerkız candy antoniyle evlendi bunu duyan elisa kıskançlıktan geberdi tekerlemesi hala aklımıda hoş hala sitelerde onu arıyoruz

  53. bu arada youtube ye candy italian diye girin güzel son

  54. arkadaşlar çoğu ülkede son bolümünü candy ve arkadaşları Bayan Pony’in evinde yemekte iken bitiriyorlar.Ama youtube den 12.bölümün italyanca versiyonunu izleyin.film yemekte bitmiyor.Archie ve Annie Candy’e gazete getirirler.Gazeteden Terry’nin Susanna ile evlenmediğini öğrenir.Trenle New YORK’a gider ve trenden indiği gibi Terry’le kucaklaşır.Ve mutlu son.diğer ülkeler sonunu kesmiş olmalı.Yada animeyi çizenin son bölümleri başkasına çizdirdiğini duymuştum.Karışıklık ondan çıkmış olabilır.trt de nasıl bitiyor biliyor musunuz?

  55. pınar kuzu said:

    yaaa lütfen yeniden yayınlasınlar bir ara sabah 6-7 gibi yayınlıyorlardı onu bile kaçırmadan izlerdim ne olur saati, farketmez sonuna kadar yayınlasınlar şeker kız candy’i lütfennnnnnnnn en sevdiğim çizgi film di hiç kaçırmadan izlerdim ablam annem ne olur ya yeniden yayınlayınnnnnnnnn

  56. beni hep ona benzetirlerdi yine olsa yineizlerim keşke yayınlasalar

  57. idare eder

  58. süper ötesi

  59. süper bi hikaye abi

  60. çok güzel bir hikayeydi

  61. çok güzel bir hikayeydi müzik hikaye her şey olmuş ama müziği daha fazla çalabilirlerdi o kısım haricinde mükemmel ötesiydi yapanlara çok teşekkür ediyorum

  62. 🙂 sonunda dizinin sonnu öğrenebildim. 🙂 ve tahnin ettiğim gibi bitmiş 🙂

  63. candy ha şeker kız candy vay be ne kadar zaman geçmiş ilk aşkım denizi candy e benzetir hep ondan bi şeyler bulurdum bilmiyorum çocukluk galiba ama çok muhteşem anlarımı bana hatırlattı…

  64. Yaaaaaa çizgi filmlerin pembe dizisi:)))Aşk,komedi,ihtiras ve daha neler neler..Hepsi vardı Candyde.Antony öldüğü zaman çok ağlamıştım ben de Candy gibi ama sonra Candy onu unuttu Terry gibi ukala bir çocuğa aşık oldu.Gerçi terry de en başlarda ukala olmasına rağmen sonraları onu da sevdim ama Antony kadar değil.Keşke bir daha yayınlansa yaaa..20 yaşında olmama rağmen yine her gün izlerim yani

  65. arkadaslar bende bı candy hastasıydım.suanda 26 yasındayım candy yı lısede yada orta sonda ızlemıstım…maalesef bı cızgı karakterde olsalar antony ve terry ye bende asıktım…trt ye hemen sımdı maıl atıcam..you tube den bende ızledım sonunu…ıspanyolca olanı..sonunda terry ıle kucaklasıyodu..bıde ıtalyanca var.ama onu tam ızlıyemedım..dvd sını bulanlar..nerden bulacagımızı bıze yazarmısnız..

  66. vallaha yaa bende çok merak ediyodum sonunu çok severdim candyi hiç kaçırmazdım ama sonunu izlemek nasip olmamıştı çok saolun yaa

  67. yae çok saolun hakkaten küçüklüüm candy die sayıklıyarak geçti benm
    ilk aşkımda terrydi yane çok merak ediodum sonunu öğrendim yae terryide candyle evlenmemiş yae ben daa nediiim yaew opnlar ewlenir de mutlu son öle olur dedim albert hiç aklıma gelmemişti nese ayh ben çok mutlu oldum öğrendiime walla da billada bidaa yayınlansın AMA MÜMKÜNSE HEPSİİİİ!!

  68. http://mariamus.dk/candy/
    bu linkte şeker kız candy nin tüm hikayesini ingilizce çizgi roman halinde okuyabilirsiniz. 9 bölüme ayrılmış halde bulunmakta. Dosyalar herhangi bir zip programı kullanarak açılabilmekte.

  69. hayır sadece kliplerini vermiyo bölümlerinide youtube den bulabilirsin.candy candy episode yazarak japonca dublajlı ingilizce alt yazılı izleyebilirsin.fakat ingilizce alt yazı sadece 46 bölüme ya kadar..ondan sonra candy candy episodio diye ispanyolca dublajlı şekilde devam ediyo.valla ben ingiilizceden fazla çakmam ama yinede çok rahat ne dedikleri anlaşılıyo nerdeyse.tabi ispanyolca olanında biraz bön bön izliyosun ama yinede özeti okuyanlar ne olduğu konusunda bir şeyler anlayabilirler..son olarak tabiki türkçe dublajlı olmasını çok isterdik ama dediğim gibi bütün bölümler türkçe dublajlı olarak trt de var.tabi ben ve bir çok insanın interneti kotalı olduğu için öle her zaman youtube dan izleme durumumuz olmuyo.ben 2 aylık bedava kampanyasından yararlanarak izlemiştim.artık trt ye mail atıp durcaz başka çare yok!!

  70. gülşah said:

    ya neden tekrar izleyemioruzz kii nolurr ya bişlen varsa sölesin adresini you tobe sadece kliplerini verioo…………….

  71. bazı arkadaşlar candy nin bi kaç sonunun olduğunu ve hangisine inanıcaklarını bilemediklerini söylemişler..arkadaşlar ben biraz bilgi edindim bu konuda…ilk önce mangası yani çizgiroman şeklinde yayınlanan candy sonradan anime dediğimiz çizgi filmine dönüştürülerek bizlere sunuldu..tabi çoğumuz animesini izledik hemde yarım yamalak şekilde…internetten edindiğim bilgiye göre mangası yani çizgiromanı terrysiz bitiyo yani candy albert ve arkadaşları pony tepesinde hep birlikteyken gazetede terry nin o eski güzel tiyatro günlerine geri döndüğünü falan okuyolar gülümsüyolar ve orda bitiyo…animesi ise 2 şekilde bitiyo bazı ülkelerde mangada olduğu gibi candy terry i susannaya bırakıyo ve arkaadaşlarıyla pony tepesindeyken hepsi mutlu şekildeyken bitiyo bazılarında ki italyanca sında sanırım candy terrynin susanayla beraber olmadığını evlenmediğini öğreniyo ve hemen bi trene atlayarak terrynin yanına gidiyo.terry le trenden iner inmez kucaklaşıyolar terry candy e seni seviyorum diyo ve orda bitiyo.bu vidoyu youtube den italian OVA 12. bölümde izleyebilirsiniz…valla hangi sonu hayal ediceğinize siz karar verin ama bu karışıklık beni çok üzmüştü insan hangi sona inanıcağını şaşırıyo…neyse en azından terry ile mutlu sonla biten var .buda küçük bi teselli olsun bizim için…

  72. siz o kızamı seker diyorsunuz. PÖH

  73. O ŞEKERSE BEN ONDAN DAHA ŞEKERİM HIH

  74. cany forever said:

    ayrıca zeze arkadasa katılıyorum,trt ye duyuralım sesimizi saçma fln deil düşüncesi bilakis tam yerinde trt duy sesimizi!candy candy candy:))))))))

  75. candy forever said:

    Allahim nihayet ogrendim sonunu:D nooolur trtye herkes mail atsin bu cizgi flm yeniden yayinlansin,sonuna uzuldum terry ile evlenicek diye aksama kadar az mi bekledim, albert ne alaka anlamadim. Terryle evlenseydi yaa hayallerim yikildi resmen:[ Ama yine yayinlansa tabikide yine izlerim.Bende bir ben varim saniyodum yalniz deilmisim 😀 Yalniz arkadaslar herkes farkli bisey anlatio,terry le evlendi diyen de var noolur sunun aslini bilen yazsin sevabina.Coooooooooooooooooooookkkkkkkkkk tesekkurler:D

  76. gercekten çok tesekkürler bende çk merak ediordum sonunu ama acıkcası hiç düşündügüm gibi bitmemişş ben terry ile evlenecegini düşünüordum ama …. albert büyüktü candy den çünkü ama çok güsel günlerdi onu biliorum şimdi kocaman kız oldum ama bi kere daha verseler üşenmeden yine izlerim :))))

  77. mümkünse haftasonları tekrar yayınlanmasını çok isterdim, özetini okumuş olsak bile aynı tadı ve ayrıntıları yeterince vermiyor.

  78. gercekten cok merak ettıgım bır cızgı fıldı sonunu ogrenmek ıyı geldı tesekkurler..

  79. izmirli angel said:

    ya tekrar koyun vizyona hatta film şeklinde de olabilir çocukluğumun çizgi filmi:)

  80. en sevdiğim çizgifilmdi tekrar yayınlansın

  81. arkadaşlar bu siteyi yeni keşfettim.bi arkadaşın tavsiyesi vardı youtube ile ilgili hemen youtube ye girip bölümlerin bazılarını ingilizce alt yazılı bazılarını ispanyolca izledim(allah razı olsun ispanyolcam bayağı ilerledi ola!!grasias!!)benim aklıma belki saçma gelicek ama bi şey geldi.acaba diyorum trt yetkilileriyle konuşup türkçe dublajlı bölümleri internette bulunmalarını sağlayabilirmiyiz.anladığım kadarıyla trt de bütün bölümleri yayınlanmış.şimdi bütün kanallar dizilerinin inteernette bulunmasını bi şekilde sağlıyolar.neden bu şeker kız candy içinde geçerli olmasın.bu konu hakkında lütfen mesajlarınızı bekliyorum.bu arada hatice adlı arkadaşın bu çizgi filmini saçma bulmasını anlayışla karşılarım fakat bu animeyi sevenler var ve bu animeyi SALAKÇA bulduğunu söylemesi bence yanlış. ayrıca bu animenin akılda kalıcı olduğununda bir kanıtı. sonuçta kaçımız nefret ettiği ve değersiz olduğunu düşündüğü şey hakkında yazı yazarki…

  82. ya arkadaşlar candy i youtubeden ispanyolca izledim toplam 115 bölüm…acaba diyorum trt den rica etsek eski türkçe dublajlı bölümleri youtube indirebilirmi…şimdi bütün kanallar dizilerini internettende izlenmesini sağlıyolar…bize bu konuda yardım edecek bi arkadaş varmı acaba??FOREVER CANDY!!!

  83. benım cocuklugumun en guzel cızgı fılımıydı hatta antonuy olunce cok aglamıstım ve teryye asıktım resımlerını tv ceker fotorafını albumumde saklardım keske sımdı tekrar yayınlansa ınanın hıc kacırmadan ızlerım tum bolumlerını satan olsa turkce seslı hemen hıc dusunmeden alırım benım ve cocuklugumun en en guzel fılımı askım terrıyyyyyyyy ve antonyyyyy 🙂

  84. ben kendy im (benzerimde) erkek arkadaşımda tıpkı terry onu ilk gördüğümde ona da söylemiştim halen (4 yıldır) kendisinin terry olduğunu bilir.
    cd sini çok aradık ama bulamadık, yok galiba :((

  85. ben şeker kız kendiyi hiç sevmem çok saçma bunlar çocukları kandırmakiçin yapılmış ama çooooooooooooooooooooooooooooooook salakça

  86. sonu güzelmiş çok teşekkür ederiz
    😀 AMA keşke yine vizyonda olsa

  87. asi kız said:

    gercekden beni çocukluğuma götürdünüz çokk teskür sekerler

  88. adresimi vermeyi unuttum bi üst yazı bana ait. aysa1983@mynet.com

  89. televizyonda verirse hangi kanalda saat kaçta
    bana mail atın olur mu? şayet ben rastlarsam
    sizleri bilgilendiririm.benim unutamadığım çizgi flimlerden birisiydi orta bire gidiyordum.
    şimdi ise 4 yıllık ünv bitti.bu siteyide google candy çizgi flm yazarak bulmuştum araştırmıştım.bide mandrake vardı o daha eski bilmiyorum bileniniz var mı? ben ilk.2. sınıfa gidiyordum.müziği çok harikaydı.

  90. yaa 😦 ben çok özledim bu çizgi filmi.. tekrar yayınlansın lütfeen.Herika bir çizgi film yaa..

  91. bir çizgi flim bir ülkeyi bu kadar mı ekran başına toplar…ne yıllardı yaa…çoluk çocuk ekran başında,candy hala akıllarda…

  92. benim çok ama çok sewdiğim çizgi filmlerden bi tanesiydi özellkle albert karakteriniş çok begeniyodum üzerndeki iskoç kıyafeti o kdar yakışıyodu ki şeker kız cendy unutamayacağım çizgi filmlerden bi tanesi şarkısını duyduğum an hep yüzüm gülüo yada çocukluğum aklıma gelio keşke yine ekranlarda olsa bi de kitabı olsa şeker kız cendy 🙂 unutulamayan

  93. ben candy yi çooooooooooook ama çooooook seviyorum bir fotoğrafını istiyorum

  94. kalbimizdesin candy said:

    sonunu yazan arkadaşlara çok teşekkürler. 26 yaşında bile sonunu bilmek hoş oldu. aklımızda hep o tepedeki adam kalmıştı. meğerse albertmış.

  95. kalbimizdesin candy said:

    gür sakallı albert’ın candy’nin gönlünü çalacağı belliymiş. o zamanlar hissetmiştim. sene kaçtı bilmiyorum orta okulda falandım. çok da küçük değildim. ama güzel çizgi filmdi. georgia da aynı tadı bulamadım. belki büyümüştüm sebep bu da olur. ama yok düşünüyorum da esas sebep candy de platonik aşk vardı sonra acı vardı sonra hep bir kötülere karşı sabır ve iyi kalp örneği vardı. terry grançestır denen serseri oğlan vardı. güzel bir animeydi. insan hatırladıkça mutlu oluyor. koskoca kız olduk hala olsa da izlesek diyoruz. sanırım temiz bir aşk her yaştan kızı esir alıyor.

    candy’nin alberle olması iyi olmuş. keşke terry ile olabilseydi. :[[[[

  96. yumuduk said:

    antoni’nin ölmesine çok üzüldükk çok yakışıklıydı 😛 ve tatlı sarı saçları off off.
    keşke bir daha yayınlansa olmas mı

  97. geri dön geri dön geri dönnnnnn ne olur geri dönnn

  98. içim buruk bi acıyla yandı şimdi aah çocukluğum geçmez deyipte yitirdiğim çocukluğum bu tür çizgi filmler vardı hep izlerdim çok severdim…candy,ari maya,tom ve jeryy,heidi,nasılda özenirdim nerde benim çocukluğum allahım…

  99. hfhvdhvgd said:

    yaff bu cany’nin hayvanı vardıya rakun adını bilen varsa yazsın pls..

  100. filizzzzzzzzzzzz said:

    çooook hoş bitmiş keşek candy terryle evlenseymiş

  101. şeker kız candy*i çok seviyorum.herzaman çizgi filmlerini izledim ve çok beğendim.keşke yine yayımlansa.

  102. ya bu kıza bayılıyorum.hele o antoninin öldü sahne varya ağlamaktan gebermiştim.keşke yine yayınlasalarda izlesek.ah ah böyla aşklar kaldımı acaba?

  103. deli olmadığımı bilmek güzel oldu!uğruna ne atraksiyonlar yapmışımdır.hayatım(abartmıyorum)sonunu merak ederek ve seneryolar yazarak geçti insaf eşşşek kadar olduk ama..resmen sewindirik ldum.terry zaten ahhhhhhhhh diyorum başka bişey demiyorum biz kız milletinde nası bi potansiyel war yahu çizgi filme aşk oluyoruz!!!!:)

  104. çok güzel olmuş bi anda 18 yaşındayım bianda 10 yıl öncesine gittim sırf candy için ödevlerimi ereknden bitirdiğim günler tekrar yayınlansada seyir etsek hiç bir zamn sonunu seyir edemeiştim sahenizde artık biliyorum çooooooooooooook teşekkür ederim

  105. izlerken çok etkilenirdim.sonunu öğrenmek içimde kaldı hep.hatta biçok kişiye de sononu srmuştum ama öğrenememiştim.sonu beni biraz şaşırttı.

  106. çok tşk ederim.ben de herkes gibi sonunu çok merak ediyordum ve terry ile kavuşmasını umud ediyordum.Ama öyle olmamış. Gene de izlemek isterdim.ve galiba ben de terry ye aşık olmuştun.Allah için karakterli çocuktu.

  107. küçüken izlerdim 6 yaşında falan şuan 12 yaşındayım kendy le makyaj setim vardı oyuncak hala duruyo tabi bir kaç fazlası eksik çok özledim onu şu garibanların yüzlerini güldürün nolur bir daha koyun kendimi böle internette şarkısıyla avunduruyom anca nolur acıyın bize

  108. küçükken izliyodum ama şimdi niye çıkmıyo bilmiyorum nolur çıksın o çıktımı bütün aile televizyonun başına giderdik kimseden ses çıkmazdı büyük küççük herkes bunu izlerdi onu çok seviyoruz nolur ger dön kendiy

  109. kevser said:

    hatta terry’ye bile aşıktım o zamanlar keşke onla evlenseydi

  110. kevser said:

    bende çocukluğumda sürekli izlerdim, hatta o zamanlar okulda oluyordum, evdekilere video ya kaydetmelerini istiyordum, okuldan gelince video dan izliyordum, o kadar çok izledimki şimdi çok rahat candy’nin resimlerini yapabiliyorum 🙂 amcam bana şarkıdaki vataşıva’yı “batasıca” candy derdi, kızardım ona. hatta çok sevdiğim bir kız arkadaşım vardı, benm adım candy’ydi; onun da adı anny. keşke bir daha verseler :)şimdi 22 yaşındayım ama hala izlemek istiyorum .:)))))

  111. ben yıllardır candy nin cd lerini arıyorum ama yok lütfen ya yayınlansın hatta yayınlansada yayınlanmasada bu çizgi film cd lrini yapsınlar

  112. tülay said:

    ya hakkaten süpersiniz ne diim yaa!!!star tv yi bile aramıştım küçükken şu çizgi filmin devamını yayınlarmısınız die o derece abrtıydı bende candy sevdası :))arkadaşlarımda huylarımın ona benzediğini söleselerde artık büyüdükk ehuehu..

  113. TENNUR said:

    Ben 25 yaşındayim. ve bu çizgi fimi belki en az 10 kez izlemişimdir. şimdi verseler aynı zevkle 1 kez daha izlerim.ve bu son beni çok şaşşırttı. ben sonunda Teryy ile evlenmesini isterdim. hep öyle hayal ettim.
    BEN YİNEDE BU SONUN NERDEN, HANGİ KAYNAKLARDAN ALINDIĞINI BİLMEK İSTERİM.

  114. ayşe said:

    ben ve annem şeker kız candy i çooooooooooooook severiz çizgi filmi hiç kaçırmadan izledik ama şimdi yayınlamıyolar keşke yayınlasalarr ben çok seviyorum açıkcası herkese slm

  115. Hülya said:

    ya varyacok tsk ederim tüglerim diken diken oldu benbu cizgi filminastasiydim ya hic kacirmazdim simdi de yainlasalar kacirmadan izerim bayiliyorum buna ya cok aradimama almanyada candy hakinda doru dürüstt bisi bulamadim bütün videolarini yadadvd oalrbilir istiyorum ama bulamadim :S cook tsk ederim ya

  116. okan zengin said:

    batı hikayeleri okunur fakat bize ibret olmaz..bakış açısı batıya göredir..bizim dünyamız daha çekici..BİNBİR GECE MASALLARI..
    SABAH OLDU GÜNEŞ DOĞDU..ile biten hikayeleri dinlemeyenler bence nasipsiz..

  117. bengüsu said:

    gerçekten çocukluğum süresince severek izlediğim bi çizgi filimdi… şuan olsa gene izlerim :))))) tek kelime ile süper….

  118. candyy çookk tatlısın bir de georgie diye bir çizgi film o güzelmişş….

  119. benantony zannedeyodum o tepedekini waayy canına zaten albert de candy sewmiyor muydu cd si falan war mı yaaaaa….

  120. ama daha bir sürü olay olmuyormuydu terry geçirdikleri anlar falan sonu saçma geldi bence böyle diil ama sen nerden buldun bunu bilemiycem candy ççookk tatlı bayılıyorum antony çok yakışıklıydı ama öldü terry de fena diill yanii…

  121. ben şeker kız candy çok seviyorum

  122. ben şeker kız andy çok seviyorum ve tekrar yanlanasını istiyorum bu mümkünmü lütfen cevap yazın

  123. yaaaaaa çok sevindim sonunu öğrendiğime.kocaman oldum ama hala yayınlansalar izlerim hemde hiç kaçırmadan.teşekkürler sonunu anlattığınız için.(keşke terry’le evlenseydi:((……)

  124. melantis said:

    ya inanmıyorum hep sonunu merak ettiğim dizi böylemi bitmiş?teryynin gitmesinden sonra bi kaç bölüm sonra kaldırılmış bi dahada yayınlanmamıştı ne üzülmüştüm ya hatırlıyorum da candy ağlardı ben ağlardım 🙂 gerçekten çocukluğumun vazgeçilmeziydi şimdi 23 yaşındayım yine yayınlansa yine izlerim..

  125. ya ben 21 yaşındayı fakat bu çizgi filmin hastasıyım…

  126. yagmur bilge said:

    arkadaşlar, ben bu çok sevdiğim çocukluğumun çizgi-dizisinin sonunu görenlerdenim. ancak çok uzun zaman oldu 25-26 yıl kadar önceydi ve o zamanın siyah beyaz TRT televizyonunda yayınlanırdı bu dizi.
    inanın tekrar bu yazıyı okuyunca o günlere döndüm. tekrar TV de izleme şansım olsa hiç kaçırmadan yine izlerim. sonu yayınlamayan seri sanırım yıllar sonra tekrar yayınlanmış. çalıştığım için izleme fırsatı bulamadım. gerçekten bu bir efsane olmalı çünkü hala candy yi hayal edebiliyorum..

  127. bahar bahar said:

    arkadaşlar candy candy episodio 55….115 yazıp youtube dan bizde yayınlanmamış bölümleri izleyebilirsiniz ancak ispanyolca.:(

  128. harika oldu yaa.elinize sağlık.Sonunu yıllarca merak ettik.Rüyamıza girerdi.Hatta bir hafta elektrik kesildiğinde izleyemediğimiz için krize girmiş ağlamıştık.ne efsane beeeeee

  129. gaye bahar said:

    çocukluğumun kahramanı candy’nin sonunu izleyememek içime dert olmuştu.şimdi izleyemesekte neler olduğunu hayal ediyoruz en azından.gerçekten bu işe kafa yoran ve emek veren insana teşekkür etmek istiyorum.yarım kalan bir çocuk hayalini tamamladığı için…

  130. esra-ceren said:

    biricik’in dediği gibi bu dünyada hepimiz birer kendiyiz hayat bize acı çektirir fakat sonu mutlulukla biter.bencede öyle hayatta heeepimiiz birer candy’iiiiiiiiiz!!!!!!!! ne mutlu bize…

  131. melek caner said:

    Ben 21 yaşında üniversite öğrencisiyim ve cand yi çok seviyorum çocukluğum onunla geçti benim çocuklarımında görmesi gereken bir çizgi filim olduğunu düşünüyorum bence bir dünya kılasiği tekrar yayınlarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler

  132. biricik said:

    çok güzel bir çizgi filmdi candyi izlemeden okula bile gitmedim şimdi sonunu ögrenince daha çok sevindim ama keşke izleyerek ögrenseydim lütfen birdaha yayınlayın.belkide kendimizi buluyorduk candyde belkide hepimiz birer candyiz hayat bize acı çektirir sonunda da mutlulukk işte hayattahepimiz candyizzzzzz.

  133. kardelen said:

    ah ah bi antonim vardı aşık oldğm ama sonra geldi terry antonyi unuttrdu.gerçi candy unttu ben unutamdm;) ya harbi bi daha verseler şu pembe dizi tadındaki ç.filmi tam süper olcak…buarda sonu hiç umdğm gibi değil ama olsun sonçta tepedeki prense kavuşmuş ya o yeterr:D

  134. bizde ailecek candy seyredenlerdendk:)dwd cd ya da herhangi bişeye ulaşan olursa lütfeeen nooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllr bizede gndersin yada haber wersin bu arada herkes aynı bölümde kalmış:)bi kanaldada yayınlanırsa tam süper olurr son bölümlerii çok merak ediozz şimdiden teşekkürler

  135. bu arada bu çizgi dizinin dvd yada cd si varsa bana ulasın lütfen ..
    ayrıca terry nın bi sürü hayranı varmıs tabı candy nasıl bırakabıldı sasırdım vede çok uzuldum…

  136. valla eline sağlık çok güzel bi son öğrenemesemde işin açıgı hayallerım yıklıdı candynın de yıkılmıs ama ılk gordugu tepedekı prens olması da güzel terry benim hayatımdakı ılk askımdı bu çizgi diziyi hep beklemısımdır sonu ne zamna gelecek dıye kızmet buguneymıs.insallah terry gıbı birisiylede bi ask yasarız ben hala beklıyorum onu..

  137. esra-ceren said:

    birde candy nin sonunu öğrendiğimde dün akşam rüyamda gördüm keşke bi daha yayınlasalar…

  138. esra-ceren said:

    ben çoçuklugumdan berı seker kız candy ye bayılıyorum gercekten cok sevındım cok tsk ederım

  139. sanki candy benmişim gibi gelir hep bana sonuna üzüldm çünkü terry le olmasını isterdim bi çizgi film e bu kadar bağlanmak çok saçma belki ama bütün gün candy düşünürdüm ben izlerken eğer cd si ya da dvd si vcarsa lütfen haber verin çok teşekkürler bunları paylaşabildiğim için

  140. aspendos said:

    Demek tek değilmişim. Ortaokuldayken izlerdim, arkadaşımla da ertesi gün saatlerce yorumunu yapardık, ciddi kaptırırdık kendimizi. Şimdi olsa yine izlerim. Bir de Örümcek Dede vardı, daha küçüktüm o çıkarken. Ona da bayılırdım, kitabını okudum sonra. Aslında büyüklere de bi çizgifilm kanalı olsa harika olacak. İndirebileceğimiz link bulan olursa lütfen versin, ben de arıyorum.

  141. hatice kübra said:

    çok sevindim.hep sonunu merak etmiştim.teşekkürler

  142. arkadaşlar bu çizgi filmin dvd ve ya cd sini arıyorum elinde olan var sa bana ulaşsın teşekkürler

  143. angel_dream said:

    o kadar sevindim ki hep merak ettiğim bu çocukluğumun en sevdiğim kahramaını hep sonunu merak etmek saçmada olsa bulmak ve öğrenmek çok güzel
    üstelkik yanlızda değilmişim
    ne güzel günlerdi ya
    okuldan gelip daha yemek yemeden tv açar her günü iple çekerdim bu gün nolcak die:D
    ama sonunun bi türlü bulamadığım ve izleyememekbüyük hayal kırıklığı olmuştu:D
    bu gün öğrendim ii oldu valla bide izlesem süper olcak:):):)

  144. cici kız said:

    yaaaaaaaaaaa lütfen birdaha yayınlayınnnnnnnn ben o başlayınca dersimi bırakıp izlerdim, annemde elindeki işi bırakıp benimle birlikte oturur izler hatta kızım ödev yap demezdi:)şaka bi yana ben o ç.filmi unutamadım eyer yayınlanırsa veya cd’si dvd’si falan çıkarsa alırım… umarımm çıkarda alırım
    intenette serisini bulan varsa lütfen internet adresini yazsın bende indireyim

  145. off anam off.. origami doğru diyorsun be 😦 ne günlerdi ama o günler..ben de dün gibi hatırlıyorum o günleri 😦 kendimi rüyamda Candy olarak görürdüm hep

  146. ridunyam said:

    ben tam bir manyağıydım bu çizgi dizinin ama sonuna bende üzüldüm çünkü terry aşıktım ve onunla olmasını çok istemiştim. evet tekrar yayınlasalar çok mutlu olurdum.

  147. meraklı said:

    saçma bi son olmuş hayellerim yıkıldı. terry yazık sana gülüm

  148. origami said:

    neler yaşamış bizim zavallı candy.ben,herkes gibi terry nin peşinden gittiği bölümlerde kalmıştım.bunu kim koyduysa çok teşekkür ediyorum.çevremdeki bütün kız arkadaşlarıma bu yazıyı göndereceğim.
    okudukça çocukuluğuma geri döndüm.okuldan döndükten sonra bir nevi rahatlatıcı,gevşetici işlevi görürdü.az ağlamadım candy için:)yok antony yok terry.meğersem albert mış.hele antony nin öldüğü bölüm dün gibi aklımda.nasılda antony!antony! diye bağırıyordu.

  149. Hiç bir zaman tamamını izleyememiştim.Çünkü hep aynı bölüme kadar yayınlayıp kesmişlerdi.Keşke izleyebilseydik sonuna kadar.Ama sonunun böyle olacağını hiç tahmin edememiştim.İsimleri bile unutmamışım.Rüyalarımı süsleyen bir çizgifilmdi.Şimdi de tüylerim diken diken oldu okurken.Çok mutlu oldum.Çok şaşırtıcı bir son.Fakat böyle özetini okumatkansa aslını izlemeyi tercih ederdim

  150. Hiç bir zaman tamamını izleyememiştim.Çünkü hep aynı bölüme kadar yayınlayıp kesmişlerdi.Keşke izleyebilseydik sonuna kadar.Ama sonunun böyle olacağını hiç tahmin edememiştim.İsimleri bile unutmamışım.Rüyalarımı süsleyen bir çizgifilmdi.Şimdi de tüylerim diken diken oldu okurken

  151. forever candy:) said:

    abi warya resmenn çocukluumaa döndüm bn bunun böle bitiğini bilmiodum.zuahhaa candy kopmuş yaa:) neyse acaip makbul oldu süper süper süper süper wery good NÜFTEN BİDA YAYINLAIINN YAA:( bn bu gacıyla büyüdüm pleas yani:)

  152. yaa harikaaa bii sunumm çok beyendim bnde candynn sonunu hiçç ilmiodum bayaa şeyler yaşamışş çokk saolun bunu yayımladıgınızz içinnnn..

  153. Ben Candy ile büyüdüm desem yeridir herhalde. Hatta onun elbiselerinden ister anneme işgenceler çektirirdim. Hatta izleye izleyemi oluştu bilemiyorum artık göz yapım bile ona benzediğini söylerdi bir çok arkadaşım. Şimdi bu site’de tekrar görünce ciddiyim baya bir duygusallaştım etkilendim. Teşekkürler

  154. ayyy çok sevindim sonuna.hakkaten bi daha verseler de izlesek. bişi rica etsem heidi’nin de sonunu çok merak ediyorum

  155. yaaaaaa harbı cok sevdıgım ve sonunu merak ettıgım bı çizgıflımdı Allah razı olsun sızden hele sukur ogrendım

  156. fatma said:

    işte her zaman candy’nin terryi aramaya başladıktan sonraki 2-3 bölümde biten bu çizgifilmin sonunu öğrenebildim.Çok teşekkür ederim ,çok mutlu oldum gerçekten, çok şaşırdım sonunda eskilere döndüm , keşke bi daha verilse de sonuna kadar izleyebilsek…

Bir Cevap Yazın

