içimdeki SEN gibi…

SöZleRi
mahallede takılırdım dokuza kadar
herşey götürürdüm sakıza kadar
kafamdan başka yüküm yok
yoktuuuu o kızı bu kıza kadar bu kıza kadar

lalalaplaplaplap

sırtımda hırkamla yaza kadar
annemle giderdim pazara kadar
ferdiden başka gücüm yok
yoktuuuu bu kızı kadar bu kıza kadar bu kıza kadar

lalalaplaplaplap

o gemi gelmedi kadar limana kadar
iş arar dururdum sızana kadar
(mecnun  sebep sebep sebeeeep)
ağzımla çıkanla kulağım duyduğu yok
(mecnun   helal olsuuuun)
yoktuuuu bu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadaaar

lalalaplaplaplap

kapı kapıyı açardı yetene kadar
(mecnun  yürü beee)
görüntü hep vardı tüpü bitene kadar
ben böyle bir adam mıydım?
mıydım? bu kıza kadar bu kıza kadar bu kıza kadar

derdimiz vardı bize kadar
şimdi oldular dize kadar
laylalaylalaylay lallaaaaaa
bu kıza kadar dize kadar bize kadar
lapalaplaplaplaplap

OrjiNali
Afroman – Because I got High

Bir Cevap Yazın

