içimdeki SEN gibi…

Kum Saati

-I-
Seni senden bekleyeli sensizim
Beni sana vereli de bensiz
Köleyim ama efendisizim
Efendim nerede bensiz
Senliyken bensizim
Sensizken çaresiz
Ben sen siz
Ben sensiz
Ben
Sen
Siz

-II-

Ey
Senin
Benim
Hepimizin
Efendisi olan
Çare ol bu derde
Merhem ol bu derde
Ey beni kendiyle ben yapan
Ey kalbin miracını güllerle donatan
Kuşat beni de ülkeler fethettiğin sevdanla
Teslim olayım, senin olayım, al beni elif ve lamla…

Comments on: "Kum Saati" (3)

  1. site bencede cok güzel, ama birtürlü üye olmak icin link bulamiyorum yaw…

    🙂

    piliz help

  2. çok güzel bir site çok güzel bir yazı

  3. çok güzel bi site öncelikle
    ayrıca bunu okudum çook etkilendim hazırlayanın alnından öpmek gerek tşk…

Bir Cevap Yazın

