içimdeki SEN gibi…

kıl beni ey namaz

Image Hosted by ImageShack.us

Kıl Beni Ey Namaz
Senai DEMİRCİ ve ezgileriyle Alper
Comments on: "kıl beni ey namaz" (5)

  1. Aysel Müftüoğlu said:

    s.a abilerim. albüm harika olmuş, sabah,akşam,öğle,ikindi,yatsı dualarını az çok biliyorduk ama diğerleri de bi harika, gönlünüze ve sesinize sağlık.Mevlam cümlenizden ve cümlemizden razı olur inş…

  2. veysel güler said:

    senai abi ve arkadaşları gerçekten muhteşem bi eser olmuş.yüreğinize sağlık başarılarınızın devamını dilerimm…

  3. Abdulrahim Azerbaycanli ! said:

    ALLAH RAZI OLSUN SIZDEN !

    Kil beni ey Namaz cok gözeldir MASHAALLAH !

    ALLAHU TEALA YARDIMCINIZ OLSUN !

    COK SAGOLUN SENAI DEMIRCI !!!

  4. naime öztürk said:

    selamun aleykum gerçekten bütün yaptığınız çalışmalar cok mükemmel insan fıtratındaki en güzellikleri en güzel şekilde yansıtabiliyosunuz kahve bahane programından beri sizi takip ediyorum misketlerinizi ve kırmızı güllerinizi unutmadım kıl beni ey namaz eserinizi bulamadım inşallah bulucam başarılarınız devamını dilerim dualarınızı bekliyorum ALLAH A EMANET OLUN SEVGİYLE

  5. SELAMÜN ALEYKÜM EBEDEN DAİMEN.SENAİ VE ALPER ABİLERİMİZ GERÇEKTEN MÜTHİŞ OLMUŞ.ALLAH RAZI OLSUN İNSANIN HİÇ SECDEDEN KALKASI GELMİYOR.GERÇEKTEN İÇTEN GELEREK YAPILAN ÇALIŞMALAR KENDİSİNİ HEMEN BELLİ EDİYOR BEN EMİNİM BU KASET VE KİTAP ÇOK SATACAK.HALKA HİZMET HAKKA HİZMETTİR.ALLAH HİZMETİNİZİ DAİM ETSİN İNŞALLAH.MUHABBET’LE VE MUHAMMED’LE KALINIZ

Bir Cevap Yazın

