içimdeki SEN gibi…

Comments on: "m. emin ay ::: cürmüm ile…" (9)

  1. barış said:

    SELAMÜN ALEYKÜM ALLAH(CC)BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİK SAĞLIK SIHHAT VERSİN ALLAH RAZI OLSUN AHİRETTEDE PEYGAMBER EFENDİMİZ(S.A.V)SANCAĞI ALTINDA BERABER OLMAYI NASİP EYLESİN SELAMÜN ALEYKÜM

  2. m.emin ay hocamızı yürekten kutluyorum çok nadir seslerden bitanesi,kendilerinin kadife bi sesi var eserlerini her dinlediğimde tüylerim diken diken oluyor beni çok etkiliyor gerçekten,başarılarının devamını diliyorum,allah razı olsun kendilerinden,sevgi ve dua ile

  3. ALLAH RAZI OLSUN

  4. süper olmuş Allah razı olsun

  5. Her zaman,okumuş olduğunuz ilahilerinizi heyecan ve helecanla dinliyoruz.selamlarımızı iletiyoruz.

  6. mehmet ay hocamı çok seviyorum eserleri beni çok etkiliyor allahın verdiği bu ses ve sedayı allah yolunda kullanıyor rabbim heriki alemde bahtıyar kılsın eserlerini devamını bekliyoruz yüce rabbimizden

  7. ramazan said:

    hocam a burdan selamlarımı yolluyorum rabbim zeval vermesin rabbim yardımcısı olsun

  8. Ahmet AKSU said:

    hocama hayranım ALLAH YOLUNU AÇIK EYLESİN onu yıllardır sağdan soldan bulduğum kasetleriile dinliyorum mükemmel bile az gelir muhteşem bir ses çok nadir raslanır böyle bir sese buda ona ALLAHIN Bir lutfudur

  9. Hakkı ÖZTÜRK said:

    Peygamber Efedimiz buyuruyor ki:İnsanoğlu methedilmeye laik bir varlık değildir.Çünkü;insan topraktan yaratılmıştır. Sizi birisi metheddimi alın bir avuç toprak atın yüzüne.Fakat Allah günah yazmaz inşallah m.emin ay hocamızı övmeden geçemiyoruz. O gerçekten mükemmel okuyor.Allah daha iyi eylesin.

Bir Cevap Yazın

