içimdeki SEN gibi…

                                   

Akşamüzeri kızının odasından mırıltılar geldiğini duyan anne kulağını iyice kapıya dayar henüz sadece bazı harfleri bilen beş yaşındaki kızının ağzından anlamsız ama içten tuhaf fakat ısrarla söylenen sesler duyar .İçeri girip baktığında kızının bildiği harfleri ard arda ve düzensiz bir şekilde saygıyla tekrarladığını fark eder .Aynı sırada ellerini açıp gözlerini kapatmış olan kızı annesinin sessiz adımlarla girdiğini fark etmez Anlaşılan o ki kızı uykuya dalmadan önce dua ediyordur .Çocuğun saçlarını nazikçe okşayarak sorar annesi :
“kızım sen bu duayı nereden öğrendin ?”
küçük kız kendinden emin bir eda ile cevap verir.
“Bu duayı ben buldum.”

“Nasıl yani” diye sorar annesi kız:
 Bu gece tam olarak ne isteyeceğimi bilemiyorum şimdi ben sadece harfleri söylüyorum Allah onları benim için sıraya dizecek. Çünkü o benim ne istediğimi o zaten biliyor … (:

Bir Cevap Yazın

