içimdeki SEN gibi…

Güllerin Efendisi

Comments on: "Güllerin Efendisi" (4)

  1. muhamet yıldız said:

    siz çok güzel ilahiler çıkardınız teşekür ederim çok güzel birilahi yaptınız ben sizin ilahilerinizi çok beyen dim teşekür ederim ben sizin adınıza çok sevin dim çok güzel site ve ilahiler ilahileriniz çok güzel şeylerle dolmuş sizi çok sevdim ben 10 yaşındayım tebrikler inşanlah daha güzel ilahiler bulursunuz ilahilerinizi çok çok çok beyendim teşekür ederim teşekürlerrrrr

  2. alp er said:

    sağolun teşşekkürler böyle güzel ilahi için

  3. tuhçe sarı said:

    sizlere çooooooook teşekkürler
    güllerin efendisine kurban olurum
    HZ.Muhammed

  4. rukiye yıldız said:

    Allah sizden razı olsun
    çoooook teşekkür ederim

Bir Cevap Yazın

