içimdeki SEN gibi…

Ey Beyrut…Ey Filistin…

14/7/2006 – Ekvator’ dan Mektup Var.!

Sevgili arkadaşlar,Çok ama çok üzgünüm. Lübnan’da yaşananları tarif etmek çok zor. Ve
tabi ki dünyada da ! Dünya liderlerinin mantıkları hiç yok. Çok
üzgünüm ve o katliamları engellemek için kendimi işe yaramaz
hissediyorum. Özellikle çocuklar….2 yaşında bir kız çocuğum var.
Eğer hayatta kalabiliyorlarsa o annelerin ve babaların çektikleri
evlat acısını hayal edebiliyorum
Savaş her zaman saçmadır ama bu savaş çok saçma. Türkçe bilmediğim
ve mesajlarınızı okuyamadığım için özür dilerim. Zeynep (Ship for
the World Youth network) adında bir arkadaşım bu gruptan bahsetti ve
bir grup Türkün Suriyeye gittiğini söyledi. Suriyeye ve Lübnana hiç
gitmedim ama iki ülkeden de birçok arkadaşım var. Hepsi benim için
çok önemli arkadaşlar.1999’da Filistine gittim. İnsanların iç ve dış güzellikleri beni
büyüledi. Umarım İngilizce yazmam problem olmaz ama Zeynep bize
çoğunuzun İngilizce okuyabildiğini söyledi.Annem dolayısıyla İspanyolca da biliyorum. Lütfen dünyanın ortası
olan Ekvador’dan bu sevgi ve barış mesajını kabul edin. Biz hepinizi
destekliyoruz ve arkanızdayız… Lübnanlıları, Suriyelileri,
Filistinlileri, Iraklıları, İranlıları, Afganistanlıları,
Mısırlıları ve Türkleri… Barış dolu bir hayat yaşamaya çalışan tüm
insanları. SARA

Bir Cevap Yazın

