içimdeki SEN gibi…

Aşkın Kalbi Vav Harfi

 

                                                               AŞKIN KALBİDİR….

VAV ateş ile birleşince önünü alamazsınız…. neden mi ?

ÇÜNKÜ  birkez girdiği bedeni kavurmuş ve varlıktan alı koymuştur

şayet….

NUR ile birleşirse

ARTIK aynadır

KAİNATA

380 yıl evvel bir şair derki

BEN VAV’I SEVDİM BENDEN GELİŞİ YILLAR SONRA OLACAK

BEN VAV’I BE’NİN KADEHİ İLE İÇTİM

BENDEKİ SEVGİYİ İKİSİDE BİLMEYECEK……..

O YANLIŞLARIN ZAMANINDA GELECEK

VAV ALEV İLE BİRLEŞECEK (BE) KORKUDAN KADEHİNİ ÇEKECEK

ONLAR BENİ BİLMEYECEK KİMSEDE ONLARI BİLMEYECEK…….

Comments on: "Aşkın Kalbi Vav Harfi" (1)

  1. guzel

Bir Cevap Yazın

